1844 :+kpn: ja äsken vaihdettiin mönkijään 50cc moottorin tilalle 110cc. ei menny sekään niinku strömsössä 1845 :+kpn: mukana tullu isompi kaasari ei sovi paikalle vanhal kurkul eikä uudel kun ottaa kiinni starttiin 1845 :+kpn: noh. vanha kaasari (se on 19mm, uus 25mm) paikal ja saatiin tyhjäkäynnil käyntii 1845 :+kpn: mut sit ku painaa kaasua et vaihde menis pääl ni kolahtaa ihan törkeesti ja sammuu.. uus startti viallinen eikä vapauta rattaita ollenkaa 1846 :+kpn: vanhan koneen startti saatiin veivattua paikal ni ei lähteny käyntii enää ollenkaa vaikka pyöritty kyl 1846 :+kpn: paitsi sit alko startti lämpönalkata ku tarpeeks pyöritti 1846 :+kpn: pieni ongelma ehkä et ei oo akkua ollenkaa vaa kaapelit autosta mönkijän johtoihin kiinni ja ne alko lähinnä vaa savuttaa 1847 :+kpn: mut ei siin.. huomenna uutta yritystä. paksummat johdot mönkijään ja lisää testiä 1847 :+kpn: sit jos sais vielä kaasarin kurkun hiottua niin et se kääntyy vähän eteenpäin ni vois saada sen isomman kaasarinki sopimaan sinne väkisin 1848 :+kpn: ja jos vaikka siihen mönkkäriin vielä hankkis uuden oman akun ni seki vois auttaa vähän